Stichting Zino KayaBijna een jaar geleden kwam ze in ons leven, Kaya de Engelse springer spaniel. Een wervelwind aan een riem, zo noemt Jeannette haar liefkozend. En dat is ze! Met een staartje dat werkt als een helikopterschroef springt ze vrolijk door het leven en we zijn allemaal verliefd op haar vanaf de dag dat ze kwam. Direct was zeker: dit wordt Kaya haar for ever home!

Het is een bewogen jaar geweest waarbij we langzaam haar rugzakje hebben uitgepakt en haar (weer) nieuwe gewoontes hebben aangeleerd van haar (alweer) nieuwe thuis. Volhardend, geduldig, met vooral zachte hand (maar soms ook met harde) hebben we ons aan elkaar aangepast. Heel fijn dat we in de straat wonen bij Martin Gaus waar Kaya nu regelmatig hulphond is op de hondenschool. Nog niet alles gaat pootperfect maar het belangrijkste kan ze wel en wat wordt ze daar gelukkig van: Loslopen!!!

Met Sepp is ze beste maatjes en voor de oude baas is het goed zo’n jonge vriendin vol leven. En, niet bedacht maar wel een grappig toeval, wat kleuren ze leuk samen! Vaak wordt gevraagd of Kaya een puppy is van Sepp. Haar bijnaam is dan ook Pupke.
Dus lieve mensen van Stichting Zino, deze herplaatsing is pootperfect gelukt. Kaya heeft hier een warm thuis en omdat haar baasjes het kunnen missen geven ze de energietoeslag van één maand aan jullie cadeau. Kunnen jullie nog meer hondjes een nieuwe warme mand geven!

Groeten, likjes en pootjes,
de baasjes en Sepp & Kaya