Project Description

De Groene OsAls pionier in Nederland ontwikkelt De Groene Os sinds 1995 natuurlijke voedingssupplementen, kruidenmiddelen en uitwendige verzorgingsproducten voor dieren. Maar de kennis achter de producten is veel ouder. De oorsprong ligt bij Drogisterij van der Pigge, opgericht in 1849. De basis voor onze recepten zijn maar liefst zes generaties doorgegeven.

Ons team bestaat uit mensen die dieren en natuurgeneeskunde door hun aderen hebben stromen. Hierdoor is een merk ontstaan wat geen concessies doet aan de kwaliteit van de gebruikte kruiden en voedingsstoffen.
Op deze website vind je ons uitgebreide productassortiment met snelle levering, zijn we bereikbaar voor advies en delen we onze kennis.

We nemen graag de tijd voor jou en je dier! Zo hebben we iedere woensdag van 9.00 – 10.00 uur een gratis telefonisch spreekuur door onze natuurgeneeskundig therapeuten en holistisch dierenarts en kun je ons mailen met je vragen.

Astrid Hart, directeur