In de maand maart hebben wij in samenwerking met Stichting Dierenlot een speciale actie.

1 maart is namelijk de nationale complimenten dag. Stichting Zino maakt daar een nationale complimenten maand van! Voor alle dierenhulpverleners en voor onze stichting Zino vrijwilligers, want wat zijn we blij met ons team. Wat doen ze het goed en wat steken ze veel tijd in al die honden die een nieuwe beste mand zoeken.

Deze complimentenmaand koppelen we aan de stichting Dierenlot verdubbelaar! Want Stichting Dierenlot gaat jullie donaties in de maand maart verdubbelen!

Hoe werkt het:
Geef Stichting Zino een compliment op onze Facebookpagina of per mail en doe dan liefst ook meteen een donatie in onze digitale collectebus. De link staat HIER  en onder de afbeelding van Stichting Dierenlot.

Doneer hier!

Voor ons telt elke cent, zeker nu Stichting Dierenlot het totaalbedrag over de maand maart verdubbelt!

We zouden het leuk vinden als je het compliment zo verwoordt: Ik ben blij met Stichting Zino, omdat ……

Wij verzamelen alle complimenten en plaatsen ze na afloop van de actie op onze website en in de mail.

Waar gaan we jullie donaties voor gebruiken?
We willen graag meer Zino kleding aanschaffen. Want wij dragen die tijdens onze wandelingen met eigen honden, tijdens Zino activiteiten, tijdens een teamdag, tijdens de Dierenlot dag en overal waar we bezig zijn voor honden. We willen er echt alles aan doen om Stichting Zino nog zichtbaarder te maken voor de buitenwereld.

Alvast het eerste Compliment!
Ik ben blij met Stichting Zino, omdat onze vrijwilligers geweldig zijn en keihard werken om elke aangemelde herplaatser een fijne nieuwe plek te geven.
Jullie staan altijd klaar, soms ook voor honden die zoekende zijn en helaas niet door ons herplaatst kunnen worden.
Jullie vrije tijd steken jullie in luisteren, helpen, adviseren, meedenken, zoeken naar die beste nieuwe mand, gedragsadvies, noodopvang zijn en nog veel veel meer!
JULLIE ZIJN GEWELDIG!

Lieve volgers doen jullie mee met deze Dierenlot stichting Zino Actie?
Een hele maand complimenten maand. De dierenhulpverlener wereld zal hierdoor weer een stukje mooier worden 🐾