Vacature vrijwilliger ‘Matchmaking’

De leukste honden-herplaats-stichting van Nederland zoekt een vrijwilliger voor het zoeken van matches uit de lijst van de potentiële baasjes. Wij zoeken voor team Zino iemand die het leuk vindt om te puzzelen met de karaktertrekken van de hond en de interesses van de mensen die op zoek zijn naar een herplaatser. De matchmaker vindt het leuk om die puzzel op te lossen, de juiste kandidaten uit onze kandidatenlijst te vissen en te delen met de vrijwilliger die de herplaatsing op zich heeft genomen. De matchmakers zijn de cupido’s van Stichting Zino!

Wie zoeken wij?
Iemand die een groot hart heeft voor honden, die houdt van puzzelen, die kan werken met Excel-bestanden en die zin heeft om mee te draaien in een team van drie vrijwilligers die speciaal actief zijn met het zoeken van matches en die het leuk vindt om met andere vrijwilligers binnen het team te sparren. De matchmaker werkt vanuit huis en vanaf een laptop of computer zoek en puzzel je in de bestanden op zoek naar de allerbeste nieuwe mand(en).

Wat kan Stichting Zino jou bieden?
Je maakt deel uit van een gezellig en hecht team! Stichting Zino geeft de vrijwilligers regelmatig de gelegenheid om webinars te volgen over hondgerelateerde onderwerpen. Zo kun je ook nog je kennis vergroten. Ook organiseren wij een of twee maal per jaar een gezellig teamuitje en een maal per jaar een vergadering waarin je mee kunt denken over het beleid voor het komende jaar. Ideeën zijn altijd welkom. Stichting Zino heeft een groot bereik via de website en diverse pagina’s op Facebook en op andere social media.

Kom jij ons team versterken?
Bel met Alie (06 – 33 30 98 26) of Jolande (06 – 43 68 14 73) of vul het aanmeldformulier in op onze website.