Stichting DierenlotVan 22 september t/m 8 oktober 2023 verdubbelt Stichting DierenLot de donaties die via onze digitale collectebus binnenkomen! Ons team doet een beroep op jou!
Als je ons werk wilt steunen, dan is dit het moment om te doneren. Want door de verdubbelaar van Stichting DierenLot is jouw donatie het dubbele waard! Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. Wij hopen dat jullie ons de komende twee weken met een donatie willen steunen, zodat Stichting DierenLot na 8 oktober een mooi bedrag kan verdubbelen.
Ook voor ons wordt alles duurder! Dus hebben we jouw steun meer dan ooit nodig zodat we ook het komende jaar nog meer honden op een zorgvuldige en veilige manier kunnen herplaatsen met de inzet van noodopvang, gedragsdeskundigen en medische ondersteuning. Soms is dat gewoon nodig om de beste nieuwe mand te vinden.
Steun ons en doe een donatie in onze collectebus door te klikken op deze link.

Ja, ik doneer!

Elke donatie is meer dan welkom. En de komende twee weken het dubbele waard!
Hartelijk bedankt namens ons hele team!!!

Team Stichting Zino