Dierenlot Paasuitdaging Stichting Zino31 maart eindigt onze ‘nationale’ complimenten maand! En we hebben prachtige compliment ontvangen, met prachtige donaties, Zo fijn. Voor ons de laatste dag om te → doneren

“Ik heb gedoneerd omdat ik vind dat elke hond een fijne plek verdiend voor haar/zijn mandje. De vrijwilligers van stichting Zino zijn hier dag (en soms nacht) mee bezig om dit voor elkaar te krijgen. Ik ben blij dat ik door middel van een donatie hier een steentje aan bij kan dragen.”

“Een geruststelling bij hun wilsverklaring voor de honden.”

“Indrukwekkende werkwijze en resultaten!”

“Stichting Zino gaat heel integer om met honden en hun baasjes; zowel met de mensen die een nieuwe mand voor hun hond zoeken als met de nieuwe baasjes. De informatie is eerlijk, de begeleiding respectvol waardoor er een goede match kan ontstaan. Wij zijn blij met onze Jente die we via Stichting Zino een nieuwe mand hebben mogen geven en maken altijd reclame voor jullie!”

“Via jullie stichting is Lara bij mij gekomen, zo’n blij ei. Geniet elke dag van haar en zij van mij.”

“Ik ben blij met Stichting Zino, omdat zij HET verschil maken voor de honden die een nieuw gouden mandje nodig hebben. Hun kennis doorzettingsvermogen en onvermoeide inzet maakt dat vele honden deze nieuwe gouden mand gevonden hebben en gezinnen heel gelukkig zijn met hun nieuwe huisgenoot. Dank jullie wel!”

“Omdat jullie een geweldige stichting zijn en gezorgd hebben dat meerdere honden een forever home hebben gekregen.”

“Jullie ontzettend je best doen om de honden een nieuw fijn plekje te geven.”

“Grote betrokkenheid van deze mensen.”

“Ik draag stichting Zino een warm hart toe en geef ze een super compliment voor alle goede zaken die ze voor de dieren en eigenaren doen. Een geruststellend gevoel om Stichting Zino te kennen. ❤️🐾🐾🐾”

“Ik ben heel blij met jullie, en al het werk dat jullie verrichten. Veel kwaliteit volgens mij en een eerlijke benadering. Uiteindelijk een Friese Stabij/ Wetterhoun. :)”

“Sympathieke club met hart voor dieren!”

“Via Zino een heerlijke Stabij in ons leven erbij gekregen en tot op heden zijn wij meer dan gelukkig met hem en onze oudste Stabij is dat ook! Daarom ga door met jullie fantastische werk en wij blijven jullie steunen!”

“Ben al langere tijd lid en vindt het goedwerkende. Wellicht wil ik ook nog een herplaatser.”

“geweldige mensen die voor stichting Zino werken”

“Zo blij met stichting Zino. Het zijn allemaal toppers. Wij hebben al verschillende honden opgevangen en het herplaatsen wordt echt heel secuur en goed geregeld.👍🏼🐾🍀”

“Ik ben blij met stichting Zino! Fantastisch dat vrijwilligers zich inzetten om warme mandjes en de beste match te vinden voor de honden die dit nodig hebben. Complimenten”

“Ik wil alle vrijwilligers van Stichting Zino een groot compliment geven, omdat zij zich met hart en ziel inzetten voor honden die om wat voor reden dan ook een ander baasje zoeken”

“👍👍”

“Een erg goeie organisatie!!”

“Dank voor al het geweldige werk dat jullie samen doen TEAM ZINO!”

“Ga zo door!”

“Omdat ik het een mooie stichting vind die ervoor zorgt dat de honden weer een liefdevol plekje krijgen Wij hebben een wetterhoun van 13 jaar maar als deze lieverd er niet meer is gaan we ons zeker melden bij jullie voor een nieuw maatje.”

❤️❤️❤️