zino portret.jpegHet is al weer 2 jaar geleden dat ik bij de notaris zat en wat is er veel gebeurd in de afgelopen 2 jaar. Heel wat lief en leed hebben we gedeeld met de oude en nieuwe baasjes.

We hebben in dit jaar 41 honden herplaatst, 3 honden konden toch, na adviezen bij hun baasjes blijven.

Dit alles hadden we niet kunnen bereiken als we jullie steun niet hadden gehad.

De steun in de vorm van het vele delen van oproepen waardoor we een enorm berichten bereik hebben.  We worden vaak geholpen door volgers die ons wijzen op het bestaan van een bepaalde groep waar we een hond mogen plaatsen. We kregen een donatie voor het inzetten van een gedragsdeskundige voor een hond met problemen. Zij kon daardoor bij haar baasje blijven.

Als er ergens een Stabij of Wetter wordt aangeboden zie ik ook heel vaak dat er door iemand wordt gewezen op Stichting Zino.

Alles helpt om honden uit de handen van handelaren te houden.

Een groot applaus wil ik vragen voor onze vrijwilligers. Want wat wordt er verschrikkelijk hard gewerkt achter de schermen. De mensen die dagelijks advertentiesites afspeuren, iedere aanmelding van hond en baas die binnenkomt wordt gecontroleerd zodat er geen handelaren binnen kunnen komen! De gegevens worden verwerkt in onze bestanden en dan komen de herplaatser in actie. Er wordt naar een match gezocht in de bestanden. Onze webmaster zorgt voor plaatsing op de website. De boekhouding wordt bijgehouden en voor juridische zaken mogen we een beroep doen op een jurist. De webshop wordt door onze creatief medewerkster gevuld en de hele winst gaat naar Zino. De beheerder van de webshop zorgt dat alle spullen worden besteld en verstuurd.  De penningmeester controleert de uitgaven en de secretaris houdt het overzicht over echt alles.  Door het hele land hebben mensen zich aangemeld om in geval van nood een hond op te vangen in hun eigen huis. Een marketingdeskundige die meekijkt en ons helpt om onze stichting bekendheid te geven. We worden met gedragsadviezen bijgestaan.

En allemaal hebben ze een gezin/baan.

Maar ook zonder de financiële steun van onze lieve donateurs kunnen wij de honden niet helpen.

Ik kijk terug op een geweldig jaar en wil iedereen heel erg bedanken voor alle steun en inzet.  We zijn weer gegroeid, hebben meer honden geplaatst.  Ik ben ongelooflijk trots op Team Zino!

Dankjewel allemaal!

Liefs,