Vrijwilligersdag Stichting ZinoOp 7 december wordt er aandacht besteed aan het goede werk dat door vrijwilligers wordt gedaan op alle gebieden in heel Nederland, in alle provincies, alle steden, alle dorpen.
Er is echter één team dat er met kop en schouders boven uitsteekt en dat zijn de vrijwilligers van Stichting Zino.

Wat hebben we een TOPTEAM!

De Zino-vrijwilligers staan allemaal klaar voor de hondjes. Vaak kan dat rustig aan, maar soms is de nood zo hoog dat het op de gekste momenten van de dag ‘alle hens aan dek’ is om een hond een tijdelijke veilige mand te geven. Als we op die momenten in onze chatgroep een oproep doen, staan er altijd meerdere vrijwilligers klaar om in actie te komen, soms zelfs midden in de nacht. Hoe geweldig is dat?
Onze vrijwilligers maken het ook mogelijk om het herplaatstarief laag te houden, zodat we toegankelijk zijn voor iedereen. De vrijwilligers van Team Zino zijn per hond toch zeker enkele tientallen uren bezig om voor een hond een nieuwe beste mand te vinden. Die uren worden niet betaald maar zijn goud waard!
Wij zijn echt SUPERTROTS op alle vrijwilligers die Team Zino maken tot wat het is: een groep lieve mensen met verschillende achtergronden, allemaal met een gouden hondenhart, die klaarstaan voor honden (en hun baasjes) in nood.
Fijne vrijwilligersdag!
DANKJEWEL!