BedanktWat een geweldige ondersteuning! Stichting Zino wordt beter herkenbaar door prachtige polo’s en vesten voor al onze vrijwilligers dankzij een prachtige donatie door Stichting Puerto Cruz (donatie mogelijk gemaakt door Praxis Megastore Leiderdorp)!! Zij sponsoren ons met een donatie van maar liefst € 3.000 voor kleding met ons logo erop! Daar zijn we enorm blij mee natuurlijk!
Herkenbaarheid is zo belangrijk om meer naamsbekendheid te krijgen en meer naamsbekendheid zorgt voor meer volgers en door meer volgers kunnen we voor meer honden het beste mandje vinden!

In de wereld van het herplaatsen is stichting Zino vrij uniek omdat we zonder veel automatisering herplaatsen. Iedere hond krijgt een persoonlijke begeleider, een vrijwilliger die de herplaatsing van A tot Z begeleidt. Deze herplaatsers werken samen met de andere leden van het team, allemaal met een eigen taak. Maar liefst 50 vrijwilligers dragen zo ieder hun steentje bij en zijn dus binnenkort heel herkenbaar op wandelingen en evenementen.

Het bestuur van Stichting Zino, herplaatsing & bemiddeling van honden en alle vrijwilligers bedanken Stichting Puerto Cruz & Praxis Megastore Leiderdorp voor deze geweldige donatie en ondersteuning van ons belangrijke werk!
Team Zino