Stichting Zino CodyNaam: Cody
Kan bij kinderen: ja
Kan loslopen: nee
Kan in de auto: ja

Cody, een enthousiaste, vrolijke en lieve stabij is op zoek naar een nieuw baasje. Cody is een heerlijke jonge stabij die met haar bijna 20 kg nog steeds dat ondeugende pubergedrag vertoont. Ze staat graag vooraan, is heerlijk enthousiast en wil alles meemaken. Door veranderde gezinsomstandigheden is Cody nu te vaak lange dagen alleen, daarom heeft het baasje met pijn in haar hard besloten dat ze voor Cody een beter plekje gaat zoeken.

In huis is Cody rustig aanwezig. Ze ligt waar het uitkomt, in haar mand, op het kussen of op de bank. Zij kan zichzelf goed vermaken, maar vindt het ook heel erg leuk om spelletjes te doen en lekker te knuffelen met de baas. Als het baasje er niet is dan hoeft ze niet in de bench, dat is niet nodig. Ze ligt dan te kauwen op haar bot en lummelt wat in huis. De bench staat er nog wel, ze ligt er soms in maar het deurtje blijft altijd open. Als ze iets verdachts hoort of ziet gaat ze wel op onderzoek uit en laat dan ook horen dat ze aanwezig is. Cody is opgegroeid met een kat, maar vreemde katten gaat ze achterna. Zij kan nu makkelijk een paar uur alleen zijn, natuurlijk moet dat alleen zijn bij een nieuwe baas wel weer opgebouwd worden.

Stichting Zino CodyCody loopt nog niet lekker mee aan de lijn. Ze trekt want ze houdt van doorlopen, snuffelen is nog niet echt haar ding. Ze is nieuwsgierig en als ze een kat ziet dan gaat ze ervoor en wil er achterna. Loslopen kan ze natuurlijk wel, maar het terugkomen is wel een punt van aandacht. De oren gaan dicht, de aandacht naar alles behalve de baas. Ze komt niet terug voor haar favoriet speelgoed of lekkers. Zij kan alleen los in veilige omheinde losloopgebieden. Met andere honden kan zij goed, soms spelen, soms uitdagen of afwachten. Bij de opvang doet ze lekker mee in de roedel. Wandelaars wil Cody altijd enthousiast begroeten, als ze wordt genegeerd dan is ze snel weer rustig, maar als ze aandacht krijgt is het feest voor Cody. Cody vindt kinderen heel leuk, maar ze moet nog leren dat ze niet tegen ze op mag springen.

Alles bij elkaar is Cody een lieve hond die heel leergierig is maar door omstandigheden niet genoeg sturing en training heeft gekregen. Wij zoeken voor Cody een huis met een tuin, een lieve, zachtaardige, consequente en geduldige baas die veel tijd heeft om met haar aan de slag te gaan. Een baasje die haar laat rennen, met haar speelt, knuffelt, traint en die haar de kans geeft om lekkere jonge hond te zijn. Ben jij die baas? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Cody.

Contactpersoon: Herman