Stichting Zino SjorsNaam: Sjors
Geboortedatum: 30 april 2010
Kan bij katten: onbekend
Kan bij kinderen: onbekend

Het leventje van Sjors kwam van de ene op de andere dag helemaal op zijn kop te staan toen zijn baasje plotseling overleed. Hij leefde met zijn oudere baasje alleen. Sjors kreeg alle aandacht en samen deden ze rustig aan. De schok moet dan ook groot geweest zijn voor Sjors toen hij werd opgehaald door een lieve meneer van Zino die ook nog een jonge labrador-dame bij zich had. Dat is nu bijna een week geleden. Inmiddels heeft Sjors bij ons opvanggezin laten zien dat ie gewoon een lekkere lieve lobbes is. Hij komt af en toe spontaan een knuffel of iets lekkers vragen.

Stichting Zino SjorsSjors loopt los braaf mee, op vogels en kippen reageert hij niet, katten zijn ze nog niet tegen gekomen. Vreemde mensen kunnen hem op straat gewoon aaien. Hoe hij op kinderen reageert weten we nog niet.
De conditie van Sjors is door het rustige tempo wat minder geworden en zal langzaam moeten worden opgebouwd, tegelijk moet Sjors ook wat afvallen. Op dit moment wandelt Sjors 15 – 20 minuten per keer. Sjors is nu ongeveer 4 uur op een dag alleen en dat gaat ook prima.

Wij zoeken voor Sjors een baasje waar Sjors nog een beetje mag rouwen, die het leuk vindt om lekker te knuffelen, meerdere korte wandelingen te maken en Sjors weer een beetje in vorm kan krijgen. Deze knuffelkont verdient het om een nieuw beste mandje te vinden.
Ben jij die baas? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Sjors

Contactpersoon: Alie Pepping (06 – 33 30 98 26) en Barbara