Lieve volgers,
Kerst 2022
Kerst is de dagen van ‘samen zijn’. En dat is voor de vrijwilligers van Team Zino ook het geval. Tijdens de kerstdagen zijn alle vrijwilligers druk met allerlei feestelijke bezigheden in eigen familiekring. Daardoor zijn we minder bereikbaar en zullen niet-dringende mails pas na de kerstdagen worden beantwoord. Maar Team Zino zou Team Zino niet zijn als er niet altijd iemand is voor echte noodgevallen. We vragen jullie daarom, om bij nood een mail te sturen met ‘SPOED’ in de onderwerpregel. Dan proberen we te helpen.
We hebben als team een druk jaar achter de rug, waarin weer meer honden (heel veel meer zelfs) zijn herplaatst dan in de voorgaande jaren. Ook mochten er meer honden alsnog bij hun oude baasje blijven door de inzet van onze gedragsdeskundigen. We zouden dit niet kunnen bereiken zonder jullie steun! Jullie helpen ons allemaal door onze berichten te delen. Of door mogelijke kandidaten voor een hondje te taggen. Jullie zorgen voor ons groeiende bereik en voor steeds meer naamsbekendheid. Daardoor kunnen we steeds meer doen.
Zo aan het einde van 2022 ook nog even een waarschuwing van onze kant: Er raken in deze tijd van het jaar meer honden zoek dan normaal. Vuurwerk is daar vaak verantwoordelijk voor. Als jouw hond zich niet op zijn gemakt voelt met die knallen, laat ze dan nu niet meer loslopen. Met een lange lijn kunnen ze ook nog veel lol hebben. Is je hond echt bang, zorg dan voor een goed tuig en ‘zeker’ de hond dubbel: op halsband en tuig. Dit voorkomt dat ze zich kunnen lostrekken.
Volgende week komen we weer met een jaaroverzichtje met onze resultaten van 2022, maar voor nu willen we jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen!Kerst 2022 1
Heel veel liefs,
Team Zino

PS Als je ons financieel wilt steunen, kan dat nu heel simpel door de QR-code bij de foto’s te scannen. Zo kunnen we volgend jaar nog meer honden helpen. Alvast dank!

Kerst QR