Stichting DierenLotSinds april 2022 zijn we beneficiant van Stichting Dierenlot. Dat houdt in dat we als Stichting gratis gebruik kunnen maken van hun kennis en netwerk. Op 30 april waren Jolande en Margreet op de landelijke bijeenkomst van Stichting Dierenlot in Den Bosch geweest om kennis te maken, te netwerken en om workshops te volgen. Het informatieve maar ook gezellige dag, waar we als bommetjes vol positieve energie vandaan kwamen. Wij zijn blij met deze nieuwe ontwikkeling!

Collectebus Collectebus
Iets nieuws op onze site: een digitale collectebus. Voor het herplaatsen van de honden ontvangt Stichting Zino, herplaatsing & bemiddeling van honden van de plaatsende eigenaar een kleine onkostenvergoeding voor onze inzet. Deze vergoeding is niet genoeg om alle onkosten te dekken. Ook al krijgen onze vrijwilligers geen vergoeding voor hun herplaatsingsactiviteiten of voor de andere taken die zij doen. Stichting Zino heeft ook te maken met bijvoorbeeld onbetaalde noodopvang of dierenartskosten.
Stichting Zino is dus voornamelijk afhankelijk van donaties. Daarom hebben wij een digitale collectebus aan onze site toegevoegd, waarin u gemakkelijk uw digitale gift kunt achterlaten. Helpt u ons honden een fijne herstart te geven? Stichting Zino is blij met elke donatie!

Klik hier voor de link of scan de qr-code hieronder. Dank u wel!

Stichting Zino qr code