Webiste vrijwilligerStichting Zino zoekt een vrijwilliger website
Hou je van honden en vind je het leuk om zo nu en dan een bericht op onze website te plaatsen? Ben je flexibel in je tijd en handig op de computer? Dan zoeken we jou!

Stichting Zino heeft het technisch onderhoud van de website uitbesteed, maar zorgt er zelf voor dat honden die herplaatst moeten worden, op de website komen. Andere mensen uit het team schrijven deze berichten, je hoeft ze alleen maar op de juiste manier op de website te zetten. Vaak is het belangrijk dat deze berichten geen dagen blijven liggen, vandaar dat we versterking zoeken naast onze twee andere website vrijwilligers, zodat het werk wat beter verdeeld kan worden.

Heb je ervaring met WordPress? Dat is zeker een pré. Maar als je dat niet hebt, maar wel handig bent met computerprogramma’s, dan kom je er vast en zeker ook uit. Natuurlijk word je ingewerkt.
Ben je goed in taal en zie je snel een typefout? Het kan zijn dat onze teamleden wel eens een foutje maken. Fijn als je dat er dan gelijk even uit haalt.
Meestal zijn er wekelijks wel een paar berichten. Per bericht kost het je maar een paar minuten tijd en het werk wordt verdeeld, dus als derde website vrijwilliger kost het je echt geen uren per week.

Wat hebben we je te bieden?
Je werkt samen in een leuk team van allemaal gedreven mensen die van honden houden. Al het werk kan gewoon vanuit huis gedaan worden.
Natuurlijk worden onkosten die je eventueel maakt, door Zino vergoed.

Twee tot drie keer per jaar komen we bij elkaar, soms om gewoon iets leuks met onze honden te doen. Eens per jaar hebben we een grote teamvergadering, waarin we met elkaar de plannen voor het komende jaar maken. Helaas heeft corona het afgelopen jaar een streep door al deze activiteiten gehaald, maar we hopen komend jaar weer leuke bijeenkomsten te organiseren.

Lijkt het jou leuk om bij dit enthousiaste en gezellige team te horen? Stuur ons een mail waarin je kort uitlegt wat jij met honden en met websites hebt, en waarom je het leuk lijkt om vrijwilliger te worden. We kijken naar je reactie uit!

Alvast bedankt, Alie, Jolande en Phaedra
Stichtingzino.bestuur@gmail.com