Stichting Zino administratieHeb jij een paar uurtjes per week over om te helpen met onze administratie?
Team Zino zoekt iemand die ons kan helpen met het bijhouden van de gegevens op de kandidaten-en hondenlijsten. Deze lijsten zijn erg belangrijk om goed te kunnen matchen tussen hond en baas. De lijsten worden bijgehouden in Excel.

Wat kunnen we jou bieden?
Wij zijn een team van enthousiaste hondenliefhebbers die naast het herplaatsen staat te popelen om straks weer evenementen en wandelingen te organiseren. Eigen initiatieven worden altijd zeer gewaardeerd. Naast het herplaatsen is er altijd oog voor het dier en de rechten van dieren. De onderlinge communicatie vindt plaats via Messenger. Soms ‘zakelijk’, soms alleen maar gezellig. Alle voor Zino gemaakte onkosten worden door ons vergoed.

Twee tot drie keer per jaar komen we bij elkaar, soms om gewoon iets leuks met onze honden te gaan doen en de laatste keer in het jaar een grote teamvergadering waarin we met elkaar de plannen voor het komende jaar maken. Helaas heeft Corona het afgelopen jaar een streep door al deze activiteiten gezet en moesten we ons beperken tot Zoom ontmoetingen.

Hou je van honden? Heb je een kennis van Excel? Heb je 1 keer per week een paar uurtjes over? Heb je zin om een kleine bijdrage te leveren aan het veilig herplaatsen van honden?
Stuur ons dan een mail! Stichtingzino.bestuur@gmail.com