Stichting Zino donatiesEr kwam een ontzettend leuk bericht binnen in onze inbox. Ik zet het met toestemming openbaar op de pagina! Wij zijn erg blij met onze donateurs. Jullie maken het mogelijk om de hondjes te helpen! Dank namens het hele team Zino en de hondjes!

Wat een ontzettend lief bericht!
Stichting Zino is grotendeels afhankelijk van donaties. We vragen ook een bijdrage voor het herplaatsen van de honden, maar die willen we zo laag mogelijk houden om laagdrempelig te blijven. Overigens berekenen we die herplaatskosten niet aan mensen die op een sociaal minimum leven. De donaties maken dat mogelijk, net als de inzet van gedragsdeskundigen of dierenartshulp waar nodig. Soms is het gewoon nodig om professionele hulp in te roepen.

Als je ons wilt helpen om voor de herplaatsers het beste mandje te vinden, dan kunt een donatie doen op rekeningnummer: NL95 INGB 0007 1125 81 t.n.v. Stichting Zino.
Stichting Zino is ontzettend dankbaar en blij met elke donatie.