Zino evenement 29 mei 2022We kijken terug op een super gezellig evenement. De ochtend begon met redelijk sombere weersvoorspellingen. Dan denk je al snel dat de opkomst wel eens tegen zou kunnen vallen. Nou niets was minder waar. De parkeerplaats was in no-time helemaal vol en de auto’s stonden tot ver op de dijk geparkeerd.

Het veld was vol met honden en baasjes. Honden in de speeltrein, honden in het zwembad, honden op de behendigheidsbaan, honden in de zandbak en honden op de tafel bij de kantine. Er waren honden van ver en van dichterbij, we zagen een aantal van de Zino herplaatshonden, dat is altijd weer heel speciaal voor onze vrijwilligers!

Gaby en Laura lieten de voorbeelden zien van geheel op maat gemaakte banden in vele kleuren. Variërend van tekenbanden tot gewonde halsbanden, de mogelijkheden zijn zo divers wat deze dames kunnen maken.
Voor wie er nog een verjaardagscadeau zoekt voor zijn hond: https://www.facebook.com/BijGabs

Mel bracht heel veel hondenneuzen van slag met haar heerlijke natuurlijke hondensnacks. Voor iedere hond is er wel een favoriete snackt te verzinnen; zoveel verschillende smaken: Rund, Kalkoen, Eend, Varken, Gans, Konijn, Paard, Hert, Lam, Kip, Geit, of Vis. Gelukkig waren er allemaal net opgevoede honden die even kwamen snuffelden en dan hun baasje gingen halen.
Als je ook een lekkerbek hebt en die wilt verwennen met echt lekkere en gezonde snacks: https://happydogsnacks.nl/

Natuurlijk zorgde Lidie (speeltuin Midden Drenthe) voor de thee, koffie, cake, fris en dit keer bakte ze ook nog pannenkoeken!
De eerste vijftig bezoekers gingen naar huis met een goodiebag van Stichting Zino vol informatie, lekkers, probeerbeerverpakkingen.

Met dank aan de sponsors van dit evenement: HFL animalhealth, Happydogsnack, BijGabs en de vrijwilligers Anneke, Ria, Herman, Gaby en Alie voor de organisatie.
Wil jij ook graag zo’n gezellig evenement in jouw regio? Weet je een leuke plek om dat te organiseren? Neem dan contact met ons op. Mail naar stichtingzino@gmail.com ovv evenementen.

Zino evenement 29 mei 2022