Teamdag Stichting Zino 2023Alle vrijwilligers van team Zino wonen verspreid over het hele land, daarom proberen we een paar keer per jaar bij elkaar te komen. Afgelopen zaterdag was het weer eens tijd voor een teamwandeling. Weliswaar een verkorte versie in verband met de hoge temperatuur, maar Herman was er in geslaagd om op een route door het redelijk koele bos ook nog een aantal zwemplekken in te passen. Feest voor de hondjes en voor de baasjes. Sommige hondjes konden niet wachten tot we op het strandje waren en zochten al in de moddersloot verkoeling. Dus liepen we met een zwarte golden retriever!

Teamdag Stichting Zino 2023Voor het eerst in onze nieuwe outfit! Met dank aan Stichting Puerto Cruz en Praxis Megastore Leiden die voor ons team de kleding regelden! Onze nieuwe vrijwilliger Tom had voor de hondjes iets lekkers geregeld bij zijn plaatselijke AH! Wat leuk! En dan een nog een lieve donateur die op een lekker drankje trakteerde om het team te bedanken.
We gingen naar huis met een gevulde Zino rugzak en voelden ons verwend.
Al met al een zeer geslaagde dag voor de hondjes en voor de vrijwilligers.

Teamdag Stichting Zino 2023

Team Stichting Zino 2023