Kom je ook spelen in de hondenspeeltuin in Beilen?

Stichting Zino hondenspeeltuin BeilenWij zijn er helemaal klaar voor! We hebben lekkere dingen, leuke dingen en mooie dingen!

Op zondag 2 juni 2024 organiseert Stichting Zino weer een Stabij- en Wetterdag in de hondenspeeltuin Midden Drenthe in Beilen en natuurlijke zijn alle andere vriendjes en herplaatsers ook welkom! Het honden zwembad is weer open!

Er zullen meerdere aanbieders van hondenspecialiteiten aanwezig zijn. Stichting Zino heeft zelf een stand met leuke cadeau artikelen.
Verder zijn aanwezig:
Mel met natuurlijk en gezonde hondensnacks www.gezondedogsnacks.nl
Peggy met een demonstatie kynomassage www.allesoppootjes.nl
Gaby met halsbanden www.facebook.com BijLauraEnGabs
Margreet is aanwezig met uitleg over de Zino wilsbeschikking.
Wat gebeurt er met een hond als het baasje overlijd?

DUS: Noteer alvast in je agenda: zondag 2 juni 2024; aanvang 12.00 – 16.00 uur
Hondenspeeltuin Midden Drenthe. U vind de hondenspeeltuin op het kruispunt Ossebroek – Sportlaan in Beilen

Stichting Zino is vanaf 12.00 uur aanwezig. Meer informatie dit evenement vindt u op de website van de speeltuin. Updates over de dag kun je volgen op onze facebookpagina.

We vermoeden dat om een uur of vier de hondjes wel moegespeeld zullen zijn en we dan weer naar huis gaan.

Je komt toch ook lol trappen in Beilen?