Stichting Zino nodigt jullie uit voor een middagje speeltuin! Nu hoor ik jullie denken; honden mogen toch niet in een speeltuin? Wel in deze speeltuin!

We gaan met zijn allen een middagje naar de hondenspeeltuin Midden-Drenthe in Beilen. Een plek waar honden veilig kunnen rennen spelen met elkaar, maar waar je ook wat behendigheid kunt proberen met je hond. Er zijn banden, tunnels, wippen. Er is een zandbak, er staan speelhuisjes allemaal voor de hondjes. En wat belangrijk is: de hele speeltuin is veilig omheind.

Deze speeltuin wordt gerund door vrijwilligers. Zij zullen zorgen voor koffie, thee en fris (tegen een kleine vergoeding) en stichting Zino zorgt voor iets lekkers erbij!
De hondenspeeltuin vraagt een vrijwillig toegangsprijs van 1 euro.
Er zijn wat gedragsregels die je ook op de site van de speeltuin kunt vinden:

Wij beogen een aantal gedragsregels voor zowel baas als hond. Men laat bijvoorbeeld de hond niet onbeheerd achter. Men ruimt ook de poep van de hond op, zo blijft het veld schoon en begaanbaar en voorkomen we ziekten. Men geeft de hond niet zijn favoriete speelgoed mee want dat wil hij niet delen met andere honden, dus daar komt ruzie van.

Men houdt zijn hond onder controle als hij zich agressief gedraagt naar andere honden. Men laat geen zwerfvuil achter maar ruimt de rommel netjes op. Dekgedrag wordt niet getolereerd. Op deze manier voorkomen we dat de hondenspeeltuin al na enige tijd weer moet verdwijnen.

Stichting Zino zal aanwezig zijn met wat promotieartikelen;
– Stabijdekens
– Stabijkussens
– Stabijgastendoekjes
– Stabijsleutelhangers van vilt
Enkele Wetter artikelen zijn al te koop, de rest is nog in ontwikkeling. Wij houden jullie daarvan op de hoogte.
Ook kun je bij ons sleutelhangers of voerzakjes bestellen met foto opdruk van je eigen hond. Als je dit tijdig laat weten kunnen we ervoor zorgen dat het voor je klaarligt. Stuur dan even een mail naar stichtingzino@gmail.com.

We hopen op flink veel stabijs en wetters en natuurlijk zijn alle andere hondenvriendjes van harte welkom!