HondenspeeltuinEen buitenevenement in oktober? Bij de planning van deze dag hebben we wel even nagedacht over het weer in oktober. Maar stoere honden en hun begeleiders smelten niet, dachten we. Maar we hadden geluk! Slechts een paar minuten zijn we nat geregend en de rest van de dag hadden we een stralende zon. En jawel, de Zino-hondenspeeltuindag in Beilen op zondag 2 oktober 2022 was weer een groot succes.
De honden en baasjes hebben zich heerlijk vermaakt in de prachtige Hondenspeeltuin Midden Drenthe. De verzorging met koffie, thee, fris, pannenkoeken en ander lekkers was weer goed verzorgd door de vrijwilligers van de hondenspeeltuin.
Er was ook een stand van HappyDogSnacks.nl waar de honden hun baasjes maar al te graag naartoe lokten! Het rook daar zo lekker!
Onze vrijwilligers mochten zeer goed gevulde goodiebags uitdelen aan de vertrekkende gasten!

hondenspeeltuin1Met dank aan:
• Barf
• De Groene Os
• HappyDogSnacks.nl
• CannaBioDay
• Alles op Pootjes
• Van Breden Fourage en Kunstmest

Op veler verzoek gaan we volgend jaar opnieuw een Zino Hondenspeeltuin dag organiseren! Volg onze Facebookpagina in de gaten om die niet te missen!
En last but not least: een dankjewel voor alle donaties die we hebben gekregen. Wil je alsnog doneren: tot 8 oktober verdubbelt Stichting DierenLot jouw donatie!

Ga naar: https://dierenlot.digicollect.nl/stichting-zino
TOT ZIENS!