donateurs bedanktDe verdubbelactie van Stichting DierenLot is inmiddels weer voorbij en nu is het de tijd voor ons om jullie echt heel erg hartelijk te bedanken. Want door jullie donaties en/of door het delen van onze berichten is er echt een substantieel bedrag binnengekomen, dat wij, zoals aangekondigd, goed kunnen gebruiken voor uitbreiding van onze noodhulp en inschakelen van professionele gedragsdeskundigen, op momenten dat dat nodig is.

Jullie hebben met zijn allen, zonder dat de verdubbeling door DierenLot hierin verdisconteerd is, in drie weken tijd een bedrag van € 2.020 bij elkaar gebracht. Fantastisch!!! Waar mogelijk hebben we onze donateurs persoonlijk bedankt voor hun bijdrage. In vele gevallen was dat echter niet mogelijk en mocht je dit bericht lezen, weet dan dat je door je donatie Stichting Zino echt heel erg hebt geholpen.
Dankjulliewel!!!