Eind 2015 werd Stichting Zino opgericht en herplaatsten we onze eerste hondjes. Elk jaar werden dat er meer. Veel meer. Steeds vaker kunnen we onze hulp aanbieden. En met trots hebben we deze maand het 500-ste hondje herplaatst! Voor ons en al die hondjes, hun oude en hun nieuwe baasjes, een mijlpaal.500

Bij iedere herplaatsing komt een groot aantal vrijwilligers in actie en aan iedere herplaatsing worden vele vrijwilligers-uren besteed. Daarom een groot applaus voor iedereen die hieraan heeft meegewerkt. Vrijwilligers van nu en vrijwilligers van de afgelopen jaren: dankjewel!

Ook een grote dank aan onze donateurs die ons keer op keer weer financieel steunen, door hen kunnen we dit mooie werk betaalbaar en haalbaar houden. En ook grote dank aan onze volgers die steeds weer meedenken, oproepen delen en ons aanbevelen bij mensen die een nieuw baasje zoeken voor hun hondje.

Team Zino is zo blij met alle hulp en ondersteuning!!!

DANKJEWEL ALLEMAAL!!! OP NAAR DE VOLGENDE 500!!!

PS Wil je ons financieel steunen dan kan dat door de QR code te scannen.

QR