Stichting Zino vrijwilligerStichting Zino blijft groeien en het wordt drukker bij ons. Steeds meer mensen willen hun hond op een veilige manier herplaatsen via stichting Zino. Daarom zoeken wij iemand die tussendoor tijd heeft en ons wil helpen met de controle van de aanmeldformulieren door alles uit te pluizen en na te kijken. Deze vrijwillige taak doe je vanuit je eigen huis, vanaf je eigen computer, laptop. Natuurlijk word je ingewerkt en het hele team staat ter beschikking om je te helpen.

Wat vragen wij van je: voldoende tijd (zo’n 8 uur per week), toegang tot Facebook of bereidheid een profiel aan te maken. Je wilt samenwerken op afstand via mail of messenger.
Het allerbelangrijkste dat we je kunnen bieden is de voldoening als er weer een herplaatser een nieuwe beste mand heeft gevonden. Een superleuk Zino team, waar je te allen tijde op terug kunt vallen. Indien je deelneemt aan onze live teamdag ontvang je uiteraard kilometervergoeding. Je bent een belangrijk onderdeel van ons fijne team van hondenliefhebbers, hoe groot of hoe klein je taak ook is, elke stap telt bij de veilige herplaatsing.
Eenmaal per jaar organiseren we een overleg waarin wij je vragen om mee te denken in het beleid van stichting Zino.

Kom jij ons team versterken?
Hierbij de link naar de aanmelding
Mocht je liever eerst mailen, stuur dan een mail t.a.v. Alie Pepping en Jolande de Groot.

Stichting Zino vrijwilliger