Stichting Zino PasenDe weergoden zijn ons goed gezind het komend paasweekend en alle vrijwilligers gaan daar heerlijk van genieten!
De afgelopen winter is het druk geweest met de hondjes, vaak had een vrijwilliger meerdere honden tegelijk te herplaatsen. Dat betekent niet alleen dat de herplaatsers het druk hadden. Maar dan heeft het hele team het druk, want iedereen heeft een vaste taak en iedereen draagt een steentje bij aan het herplaatsproces.
Dit is de reden waarom we hebben besloten om alle vrijwilligers letterlijk achter de computer weg te halen en in het zonnetje te laten zitten. Zo kunnen ook zij weer even opladen.
STICHTING ZINO IS DUS GESLOTEN TIJDENS DE PAASDAGEN!
Natuurlijk blijven we bereikbaar voor spoedgevallen en spoed-meldingen voor wilsbeschikkings-service. Voor spoedgevallen en overlijden in het kader van de wilsbeschikking kan er gebeld worden naar 06-33309826; spreek de voicemail in en vermeld duidelijk wat het spoedgeval is. Alle andere telefoontjes en mails zullen wel na Pasen beantwoorden.
We zijn heel benieuw hoe onze Zino herplaatshondjes zich vermaken met Pasen. Sturen jullie ons een foto voor een leuk Facebook item?

HELE FIJNE PAASDAGEN GEWENST NAMEN HET HELE TEAM ZINO!