Stichting Zino Hondenspeeltuin Afgelopen zondag organiseerde Stichting Zino weer een evenement in samenwerking met de Hondenspeeltuin Midden-Drenthe in Beilen. Het weer zat mee, heerlijk zonnig en toch niet te warm voor onze hoofdgasten: de hondjes! In de hondenspeeltuin draait alles om de honden, ze hebben een zwembad, lekkere voetenbadjes, speeltoestellen, een zandbak, trampolines, noem maar op.

De honden hebben gerend, gezwommen, behendigheid gedaan. De baasjes konden op verschillende terrassen genieten van een kopje koffie met iets lekkers of een broodje. Superleuk was het ook om zoveel ‘Zino-hondjes’ te zien. Met ‘Zino-hondjes’ bedoelen we natuurlijk de hondjes die we (ooit) hebben herplaatst. Bo, Djurra, Hunter, Lobke, Bikkel, Joep en Miep kwamen met hun nieuwe baasjes. Zo leuk om te zien hoe goed het met ze gaat. Er waren zoveel honden, dat we hopen dat we niemand hebben gemist.

Dit jaar was ons evenement gecombineerd met de bekendmaking van de Dog of Fame. Ieder jaar wordt een hond die een uitzonderlijke prestatie heeft geleverd in het zonnetje gezet. Een paar jaar geleden was dat onze Zino-herplaatser Bartje. Dit jaar was het Lotte die door omstandigheden helaas niet aanwezig kon zijn. Wil je meer lezen over deze mooie verhalen? Kijk dan even hier.

Stichting Zino HondenspeeltuinHet was echt onwijs gezellig druk. Stichting Zino had een kraampje met cadeau-artikelen. Gaby van ‘Bij Laura en Gabs’ liet de mogelijkheden zien van handgemaakte halsbanden, lijnen en speeltjes. Heel veel stijlen en kleuren. Een feest voor iedere hond. Nieuw dit jaar was de halsband waar een vlooien- en tekenband in kan. Kinderen raken de band dus niet meer met de handen aan en door een dunne draad aan de binnenkant maakt de band genoeg contact. Eeen lust voor het oog ook! Nieuwsgierig? Kijk hier even verder.

Favoriete stand bij de honden was overduidelijk die van Mel van Gezondedogsnacks.nl. Mel heeft heel veel hondjes blij gemaakt met pure en gezonde gedroogde snacks. En voor de hondjes die het niet lukte om hun baasje te overtuigen om flink in te slaan, had ze lekkere trainers in de goodiebags gestopt. Wil je informatie over deze lekkere trainers? Lees hier verder.

Wat een geluk hadden we met de aanwezigheid van Wijnand Krikke die prachtige foto’s maakte van de honden! Dankjewel Wijnand dat we die mogen gebruiken!

Last but not least; een dankwoord aan onze vrijwilligers Ria, Anneke, Anita en Jolande die de dag organiseerden en natuurlijk een dankwoord aan de sponsors die bijdroegen aan deze gezellige dag en er voor zorgden dat de hondjes naar huis gingen met een mooi gevulde goodiebag!
• WELKOOP BEILEN: dank voor de heerlijke hondenkluifjes!
• JUMPER dank voor de schone handjes!
• PETSPLACE dank voor het leesvoer!
• GEZONDEDOGSNACKS.NL dank voor de trainers!
• Anita dank voor het lekkers voor de baasjes!

Hopelijk zien we jullie in september nog een keer in de mooie Hondenspeeltuin Midden-Drenthe die altijd heel gastvrij is!

Stichting Zino Hondenspeeltuin