STICHTING ZINO ORGANISEERT EEN HONDEN-SPEELTUINDAG IN WIERDEN!

foto speeltuin

Na het grote succes van onze speeltuin dag in Beilen, organiseert stichting Zino op zondag 24 juni 2018 een Zino-dag in de hondenspeeltuin in Wierden.

Van 10.00 tot 14.00 uur kunnen de honden spelen in de hondenspeeltuin Wierden. Uw hond kan zich volledig uitleven met soortgenootjes op het veilig afgesloten terrein met tal van speeltoestellen. Alle rassen zijn welkom.

In de Zino-stand kunt u allerlei leuke honden-hebbedingetjes kopen waarmee u tegelijkertijd Stichting Zino steunt.

Monika Bruntink geeft u informatie over Bach Bloesems. De Bach Bloesems zijn remedies die werken door de fijne energie die deze uitstralen. Ze hebben een positieve invloed op de gemoedstoestand van uw hond. www.monikabruntink.nl/bach-bloesem-remedies/

Bbelt-Boutique is aanwezig met prachtige halsbanden voor honden. Deze mooie halsbanden zijn gemaakt door de vrouwen van de Masai uit Kenia. Bbelt-Boutique helpt deze vrouwen door de producten te verkopen in Nederland. Deze halsbanden maken dus niet alleen uw hond tot de mooiste van het land, ze helpen ook de Masai-vrouwen om een beter bestaan voor hen en hun kinderen op te bouwen. www.facebook.com/BbeltBoutique

Loef dierbenodigdheden is aanwezig met snuffelmatten, tekstborden, tekenbanden en nog veel meer. www.facebook.com/Loef-Dierbenodigdheden-2103868296556264

Marian Ooijevaar kan een prachtige tekening voor u maken van uw huisdier.

De hondenspeeltuin zorgt voor koffie, thee en een broodje.

Stichting Zino zorgt voor een kleine verrassing voor hond en baas in samenwerking met Van Noord Diervoeders https://www.petfooddiscount.nl/ en  Kelbo Snacks www.kelbosnacks.nl

De toegang is gratis. Natuurlijk wordt een vrijwillige bijdrage aan de speeltuin zeer gewaardeerd.

Er is die dag een ‘spaarpot’ aanwezig waarin u uw donatie kunt achterlaten.

Samen maken we er een geweldige hondendag van!!!

Aanmelden kan via de facebookpagina van Stichting Zino.

Hondenspeeltuin Wierden
Adres: nabij G.H., Dokter G.H. Beensweg 21, 7642 CH Wierden