Max is inmiddels helemaal ingeburgerd op de boerderij. En wat heeft hij al ontzettend veel bijgeleerd. Hij blijft inmiddels keurig op het erf, kijkt uit voor de trekkers en blaft inmiddels niet meer naar de koeien. Ook is er een gewapende vrede tussen de katten en Max. Ze boeien hem niet meer zo. Zelf zijn ze daar nog niet altijd van overtuigd dus blazen ze maar uit voorzorg. Hij kijkt ze dan aan van “waar maak je je druk om”. Bij het melk geven van de kalfjes is hij er als de kippen bij om mee te snoepen uit de emmers.

Ook de biks van de kalfjes vindt hij erg lekker als we even niet kijken, dus dat wordt nog even trainen. Het liefst is Max bij de mensen, dus als we buiten bezig zijn of als er geoogst wordt vindt hij het allemaal heel gezellig, hoe meer zielen….

Langzaam beginnen Max en Lika ook naar elkaar toe te groeien en beginnen ze meer met elkaar te spelen. De bal is hierbij favoriet. Samen het erf bewaken maakt ook best indruk. Vooral die grote vrachtwagens moeten wel weten dat je er bent!

Kort geleden is Max door de trimster geknipt. Hij had zo’n dichte vacht. Het is een complete metamorfose geworden (zie de foto’s).

Al met al zijn we heel blij met Max en hij hoort er al helemaal bij op de boerderij.

Dank jullie wel voor de goede match en bemiddeling